Som una gran escola petita

Carta inici de curs

infantil i primària

Benvolguts pares i mares,

Ens posem en contacte amb vostès per a donar informació referent al curs 2023-204, així com desitjar-vos unes bones vacances.

Inici de curs

Les activitats s’iniciaran el pròxim mes de setembre:

Dimecres 6 a les 9h: inici de classes Educació Infantil i Primària

Les classes s’inicien amb total normalitat des del primer dia.

Calendari escolar

Vacances de Nadal

De dijous 21 de desembre a diumenge 7 de gener (ambdós inclosos). El dia 21 de desembre l’escola tancarà les seves portes a les 14:30h.

Vacances de Setmana Santa

De dissabte 23 de març a dilluns 1 d’abril (ambdós inclosos). El dia 23 de març l’escola tancarà les seves portes a les 14:30h.

Darrer dia de curs

21 de juny de 2024. El dia 21 de juny l’escola tancarà les seves portes a les 14:30h.

Festius de lliure disposició

1r TRIMESTRE: Divendres 13 d’octubre de 2023 | Dijous 7 de desembre de 2023

2n TRIMESTRE: Dilluns 12 de febrer de 2024

3r TRIMESTRE: 17 de maig de 2024

Uniformes

Uniforme escolar

L’ús de l’uniforme és obligatori fins a 6è de Primària. Aquesta obligatorietat serà efectiva a partir del dia 2 d’octubre, fins el dia 31 de maig per a l’Educació Infantil i Primària.

Cicle Superior NO portarà bata. Aquesta decisió va ser aprovada pel Consell Escolar durant el curs 2019-2020.

Uniforme esportiu

A primària és obligatori portar l’equip de gimnàstica els dies que hi ha Educació Física.

Es pot aconseguir, únicament, fent la comanda on  line al següent enllaç:

Clau d’accés: Augusta

Horari de centre

Entrades i sortides

El servei d’acollida serà de 8h a 9h, entrant pel carrer Rector Ubach.

L’entrada dels alumnes d’Ed. Infantil serà sempre per la porta del carrer Rector Ubach, cantonada Calvet. La porta s’obrirà a les 8:50h al matí i a les 16.45h a la tarda, horari d’inici de l’espai família – escola.

L’entrada dels alumnes d’Ed. Primària serà per la porta del carrer Reina Victòria. La porta s’obrirà a les 8.50h i es tancarà a les 9:05h al matí i a la tarda, s’obrirà a les 16.50h i es tancarà a les 17:05h.

Els nois i noies de primària que marxin sols, o acompanyats de germans/es més grans, hauran de lliurar l’autorització pertinent signada pels pares: Autorització 13:00 i 17:00h 2023-2024.docx

Els alumnes tindran un marge de 5 minuts a l’hora de les sortides de l’Escola per abandonar el recinte. Es recomana fer les entrades i les sortides fluides per tal de respectar les porteries veïnes i pàrquings propers, ja que no es poden ocupar aquests espais.

Llibres

Els llibres i el material de l’escola es poden adquirir a Llibreria Pleyade del carrer Johann Sebastian Bach, 10 (Tel. 93 201 46 70).

La comanda es pot fer presencialment o enviant un mail amb les següents dades a:

libreriapleyade@libreriapleyade.com

• Nom i cognoms.
  • Número de telèfon mòbil.
  • El curs que realitzaran, indicant si és infantil o primària (el material d’Infantil estarà en un pack).,
  • Respecte a l’Ed. Primària; si no desitgen encarregar tots els llibres s’ha d’incloure un llistat especificant els llibres que volen i els que no.

Ens retrobem al setembre!