Som una gran escola petita

Segueix-nos a:

Som una gran escola petita

Propostes d'experimentació

Creem un entorn ric en oportunitats per a que cada nen i nena pugui viure experiències enriquidores, facilitant així la interiorització de conceptes a través de l’experimentació directa.

Explorant Quantitats: Molt i Poc

Introduïm els nens i nenes als conceptes de quantitat a través d’activitats pràctiques. Utilitzant una àmplia varietat de materials, els petits aprenen a distingir entre «molt» i «poc» de manera vivencial, manipulant objectes i comparant-los en grups.

Descobrint Espais: Buit i Ple

Omplint i buidant objectes, els nens juguen i aprenen simultàniament, desenvolupant una comprensió espacial bàsica que és fonamental per a la seva educació matemàtica i científica.

Sensacions a través dels Materials

A través de la manipulació de diferents textures, pesos i temperatures, els infants desenvolupen un ric vocabulari sensorial. Aquesta interacció els permet no només conèixer les propietats dels materials sinó també afinar la seva percepció sensorial i capacitat d’observació.

Experimentació i Descobriment

A través d’activitats guiades i de joc lliure, promovem l’exploració científica i matemàtica des d’una edat primerenca, establint les bases per a un futur ple de curiositat, creativitat i coneixement.