Segueix-nos a:

El nostre

Projecte educatiu

Som una gran escola petita

L’Augusta és una escola d’una sola línia que vas des d’i3 fins a batxillerat, oferint un tracte personalitzat i individualitzat. Per tal d’acompanyar l’alumnat treballem a partir d’un projecte d’Educació Emocional per a tenir cura del seu benestar emocional, personal i social, tant dels infants com dels adolescents.

Much more than just English

A l’Escola Augusta considerem l’anglès com un dels nostres elements de valor, potenciant dita llengua des d’i3 fins a Batxillerat, començant a nivell oral. A Primària es treballa la llengua anglesa de manera transversal dues hores més a la setmana, amb metodologies pràctiques, tant a nivell oral com per escrit. Al final de la seva escolarització es poden treure els títols de First i Advance des de la mateixa escola. A llarg de la franja del migdia, els i les alumnes estan acompanyats per monitors nadius.

Alumnes experimentant a l'aula

Pedagogia vivencial

A l’Escola Augusta treballem a partir d’àmbits i situacions d’aprenentatge com poden ser els racons de matemàtiques i llengües, els projectes de medi o robòtica, entre d’altres. Volem que els nostres alumnes construeixin el seu propi coneixement de manera transversal i esdevinguin competents davant qualsevol aprenentatge.

A l’Escola Augusta  donem molta importància al creixement personal dels nostres infants a nivell d’hàbits saludables, valors humans i mediambientals, posat en pràctica dins el projecte d’ecologia emocional del centre.

Escola vertical

A l’Escola Augusta oferim escolarització des d’i3 a batxillerat, donant connectivitat entre les diferents etapes, amb tota la comunitat educativa i amb les diferents entitats del barri.

Som responsables no només del que fem, sinó també del que no fem, del que no diem...

El nostre

horari

Educació primària: de 6 a 12 anys

Les nostres

extraescolars

Uniformes

UNIFORME DE PRIMÀRIA
DESCRIPCIÓ DEL MATERIAL
PUNT DE VENDA
Uniforme escolar
Pantaló gris, polo i pullover blau, amb el logo de l’escola.

Faldilla o faldilla pantaló grisa, polo i pullover blau, amb el logo de l’escola.
Uniformes de Colegio C/Ramon Miquel i Planas 10 Bj.
Barcelona www.uniformesdecolegio.com
Bata
Bata de quadres blancs i blaus
Uniformes de Colegio C/Ramon Miquel i Planas 10 Bj.
Barcelona www.uniformesdecolegio.com
Uniforme esportiu estiu
Pantaló curt i samarreta màniga curta amb logo de l'escola
Forats Sportwear
Venda on line:
Clau: Augusta
Uniforme esportiu hivern
Xandall amb logo de l’escola (pantaló llarg, dessuadora i samarreta màniga llarga)
Forats Sportwear
Venda on line:
Clau: Augusta
Sabates i mitjons
Calçat esportiu blanc/blau

Sabates blau marí o negres. No calçat esportiu. Mitges o mitjons de color gris.
A escollir per la família
Abric